Kundeservice Office Nordic

Service i topklasse - før, under og efter dit køb

Ring til os

Vi sidder klar ved telefonerne mandage-torsdage kl. 8.15-16 og fredage kl. 8.15-15. Ring til os på 7020 1775 og få en snak med vores kundeservice team. Du er velkommen uanset hvad din henvendelse drejer sig om, men det er kontor indretning vi er rigtig gode til.

Send en e-mail til os

Send din e-mail til info@office-nordic.dk lige når det passer dig. Vi svarer generelt inden for 24 timer. Hvis du har brug for hurtigere svar, anbefaler vi at du enten kontakter os pr. telefon eller at du bruger chatten.

Skriv brev til os

Vi er ikke mere moderne, end at vi også stadig modtager papir post. Hvis den kontaktform passer dig bedre, er du selvfølgelig velkommen til at sende os et brev. Vores adresse er: Office Nordic, Nydamsvej 41, 8362 Hørning

Klagemuligheder

Har du en årsag til at klage over dit køb, beder vi dig om at rette henvendelse til vores kundeservice team på telefon 7020 1775. Du kan også sende os en e-mail på info@office-nordic.dk. Vi har endnu ikke oplevet, at vi ikke kunne løse et problem i mindelighed.

Hvis vi ikke i fællesskab kan finde en løsning, kan du gå videre med en klage til Center for klageløsning, Konkurrence- og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk. På følgende link kan du logge ind med NemID og udfylde en klageformular: www.minsag.forbrug.dk

Bor du uden for Danmark, men i EU, kan du benytte EU-Kommissionen online klageportal til indgivelse af en klage. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Benytter du denne mulighed, skal du angive vores e-mail adresse info@office-nordic.dk