Betingelser Office Nordic

Forretningsbetingelser

Juridisk navn: Office Nordic ApS
CVR-nr. 20052805
Adresse: Nydamsvej 41, 8362 Hørning
Mailadresse: info@office-nordic.dk
Telefon nr.: 7020 1775

Bestilling

Du kan bestille varer fra Office Nordic via webshop, e-mail eller ved direkte kontakt pr. telefon til vores kundeservice team.

Alle priser på sitet angives eksklusiv moms, inklusive evt. afgifter, told mm. Priserne opdateres løbende.

Betaling

I vores webshop kan du betale med følgende betalingsmidler:
Dankort
Maestro
Visa Electron
Mastercard debit
Mastercard International 

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Office Nordic. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Levering

Levering til fortov er gratis til en erhvervsadresse i Danmark.

Office Nordic benytter følgende flere forskellige transportører, afhængig af hvilken producent der købes varer fra, herunder Danske Fragtmænd, GLS, UPS, Post Nord. Der er ikke mulighed for at benytte Track´n Trace i vores webshop.

Leveringstid: Fra 2 dage til 6 uger, varierende af om produkt er på lager, eller skal ordre produceres. Sidstnævnte er meget almindeligt i møbelbranchen, hvor udvalget af møbler og varianter er en del af de muligheder ordreproduktion giver.

Fortrydelsesret

Der ydes ingen fortrydelsesret i forbindelse med handelskøb (B2B) 

Reklamationsret

Der ydes 1 års reklamationsret.

Modtagelse af varer

Vi anbefaler, at du tjekker emballagen for tegn på skader ved modtagelsen. Er der tegn på skader, bør du åbne emballagen og tjekke dine varer omhyggeligt. Hvis dine varer er beskadiget, skal det noteres på fragtbrevet, og du skal have en kopi af fragtbrevet, hvor skaden fremgår.

Er der ingen tegn på skader på emballagen ved modtagelsen, men finder du efterfølgende skader ved udpakning, anbefaler vi, at du tager billeder af både skaderne og emballagen, da det vil stille dig bedst, som kunde. Det er vigtigt for at kunne lave en reklamation om skjulte skader til fragtselskabet.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Firmanavn, kontaktperson, adresse, tlf.nr., mailadresse og CVR nr.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Office Nordic ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige på office-nordic.dk er Office Nordic ApS. 

Som registreret hos Office Nordic ApS, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: info@office-nordic.dk eller tlf. nr. 7020 1775.

Websitet benytter cookies

Logstatistik bruges på www.office-nordic.dk og betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et billede af hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm. Logstatistik bruges til at skabe øget brugervenlighed.

Markedsføring

Du kan vælge at modtage vores nyhedsbrev. Nyhedsbrevet indeholder information om Office Nordic og vores produkter, relevante tilbud m.m. Nyhedsbrevet modtager du kun, når du har sagt "ja tak" ved at tilmelde dig direkte.