Kundeservice Office Nordic
 

Om Office Nordic

Office Nordic har siden 2003 sat en ære i at forsyne såvel virksomheder som private med enkle, funktionelle og bæredygtige indretningsløsninger. Vi er igennem årtier danske virksomheders foretrukne leverandør af kontormøbler og tilbehør, der giver det optimale arbejdsklima.

Vores hjemmeside er Danmarks største inden for kontorindretning og rummer alle de kontormøbler du har brug for til arbejdspladsen eller i hjemmet. Hjemmesiden blev e-mærket allerede i 2004 og er i dag også CO2-neutral.

Vi har en dedikeret målsætning om at være markedsledende inden for levering af kontormøbler i god kvalitet og til konkurrencedygtige priser. Vi arbejder målrettet på at gøre det nemt, hurtigt og billigt at handle kontormøbler online, og du kan altid forvente bare lidt mere af den gode service, når du handler hos os.

Vi bygger vores virksomhed på et værdigrundlag, hvor ærlig og loyal forretningsdrift medvirker til at skabe de mest tilfredse kunder.

Vidste du forresten, at du altid får ekstra rabat ved online køb hos os, og at du også modtager en lille gave, når du handler for over 2.000 kr. i ét og samme køb.

Du kan også få produkter fra vores standardsortiment tilsendt i en fart eller få hjælp af vores servicemindede konsulenter pr. telefon eller mail.

Erhvervskunde:

Erhvervskunde:

Privatkunde: